Τον τελευταίο καιρό ασχολούμαστε στα Μαθηματικά με την πρόσθεση. Ένας διαφορετικός τρόπος να κάνουμε την επανάληψή μας ήταν να παίξουμε φιδάκι!
|
Το φιδάκι είναι φτιαγμένο με χρωματιστές κόλλες Α4, πάνω στις οποίες είναι γραμμένες διάφορες προσθέσεις μέχρι το 10. Το κολλήσαμε λοιπόν στο δάπεδο της τάξης και ξεκινήσαμε το παιχνίδι! |
|
Ανά δύο άτομα τα παιδιά έριχναν το ζάρι και όποιος πετύχαινε το μεγαλύτερο αριθμό, ξεκινούσε πρώτος! |
|
Ανάλογα με τον αριθμό που πετυχαίναμε, μετακινούμασταν στο σωστό τετραγωνάκι και έπρεπε να βρούμε σωστά το αποτέλεσμα της πρόσθεσης.Αν δεν το βρίσκαμε σωστά, ξαναγυρνούσαμε και πάλι από την αρχή. |
|
Αν ήμασταν τυχεροί και πετυχαίναμε σκάλα, ανεβαίναμε στο τετραγωνάκι που μας οδηγούσε.Ενώ αν πετυχαίναμε φιδάκι, μας κατέβαζε αρκετά τετραγωνάκια κάτω! |
Στην επόμενη δραστηριότητα, χρειαστήκαμε πλαστελίνες. Αυτό που έπρεπε να κάνουμε ήταν να σχηματίσουμε την πρόσθεση που ήταν γραμμένη στον πίνακα (π.χ. 3+2=....) και στη συνέχεια να βρούμε το αποτέλεσμα και να το σχηματίσουμε κι αυτό!
Η τελευταία δραστηριότητα που προλάβαμε να κάνουμε πριν χτυπήσει το κουδούνι ήταν μία ιδέα από το pinterest! Χρησιμοποιήσαμε μόνο μία κρεμάστρα και μανταλάκια!
|
Σκοπός μας ήταν να βρούμε όλους τους συνδυασμούς πρόσθεσης, ώστε να βρούμε τον αριθμό 10. |