Την Τετάρτη 3/12 ήταν η Παγκόσμια μέρα ατόμων με αναπηρία και γι' αυτό το λόγο αφιερώσαμε μία ώρα σε μία βιωματική δραστηριότητα.[Η ιδέα είναι από το blog της Γαλήνης Ιδέες για δασκάλους.] |
Τα υλικά που χρειαστήκαμε για τη δραστηριότητα ήταν: -αυγά και σύρμα για ανακάτεμα -φέτες τους τοστ -μεγάλα πλαστικά μπολ -γάντια μιας χρήσης -μερέντα (προαιρετικά) -μαντήλια -καθαρές κάλτσες -τηγάνι |
Αυτό που έπρεπε να κάνουμε ήταν να φτιάξουμε αυγόφετες με έναν περίεργο (για μας) τρόπο.
Σ'αυτό το σημείο χρειάστηκε ξανά η βοήθειά μου, προκειμένου να πετύχουμε να σπάσουμε τα αυγά μέσα στο μπολ. |
Αφού ρίξαμε τα αυγά, ήρθε η ώρα να τα ανακατέψουμε. |
Στη συνέχεια, βουτήξαμε στο μπολ τις φέτες του τοστ. |
Η δουλειά των παιδιών δεν ήταν καθόλου εύκολη και ζορίστηκαν αρκετά, αλλά έβαλαν τα δυνατά τους να πετύχει η συνταγή, έστω και χωρίς μάτια ή χέρια. |
Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε αναφερθεί καθόλου ο λόγος που κάναμε αυτή τη δραστηριότητα, αφού θα ακολουθούσε στο τέλος κουβέντα. |
Αφού ετοιμάσαμε τις αυγόφετες, έπρεπε να μαζέψουμε τα τραπεζομάντηλα και τα σκουπίδια που αφήσαμε. Αυτή ήταν δουλειά των παιδιών που είχαν δεμένα τα χέρια. |
Πριν οι αυγόφετες μπουν στο τηγάνι, καθήσαμε στην παρεούλα και συζητήσαμε το νόημα αυτού του "παιχνιδιού".
Τα θέματα που ασχοληθήκαμε ήταν:
-αν συναντήσαμε κάποια δυσκολία
-αν μας βοήθησε κάποιος να πετύχουμε το σκοπό μας
και τέλος
-πώς φανταζόμαστε ότι είναι η καθημερινότητα ενός ατόμου με αναπηρία.
Όσο ετοιμαζόταν, όμως, οι αυγόφετες, είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε το παραμύθι "Η γάτα κουμπάρα" στη νοηματική. |
(Συνοδεύσαμε τις αυγόφετες με λίγη μερέντα για πιο έντονη γεύση!) |
Έτοιμο το γεύμα που με τόσο κόπο φτιάξαμε! |
Τέλος παρακολουθήσαμε τι μπορεί να καταφέρει ένα άτομο με αναπηρία μέσα από ένα βίντεο από τους Παραολυμπιακούς Αγώνες.
[Μπορεί να μην υπήρχε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ηρεμίας στη διάρκεια της δραστηριότητας, αλλά μ'αυτόν τον τρόπο προσπαθήσαμε να βιώσουμε για μία ώρα την καθημερινότητα ενός ατόμου με αναπηρία.]